Pozycjonowanie stron

Naszym celem jest naturalne zwiększenie ilości odwiedzin powierzanej pod naszą opiekę strony poprzez wzmocnienie jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwarki Google.pl. Dzięki optymalizacji witryny, wyborze właściwych słów kluczowych oraz bezpiecznym zabiegom pozycjonerskim pozycja takiego serwisu w wyszukiwarkach jest trwała i stosunkowo wolno zmienia się w czasie.


Sugerujemy działania

Przygotowanie strategii linkowania w oparciu o lokalizację Państwa oferty mieszkaniowej i jej rodzaj, z uwzględnieniem sezonowości sprzedaży, przygotowujemy adekwatną strategię linkowania. Na tym etapie badamy również historię działań pozycjonujących serwis, jakie były wykonywane przez inne agencje SEO.


Gwarantujemy:

  • wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu haseł o różnym stopniu trudności,
  • etyczne techniki pozycjonowania, zgodne z regulaminami wyszukiwarek,
  • codzienne raportowanie pozycji wybranych słów kluczowych,
  • bardzo dobrą widoczność w wyszukiwarce Google,
  • własne narzędzia zwiększające skuteczność działań promocyjnych.

Dbając o jak najbardziej naturalny profil linków, zróżnicujemy Anchor Teksty, tak aby linkować także na frazy kluczowe z brandem, z obrazków oraz wartościowych katalogów. Zadbamy o jakościowy, etyczny i trwały link building.


Kampanie linków sponsorowanych
AdWords

Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu zróżnicowanych kampanii. Nasz sukces buduje dobra znajomość konkurencji i oferty serwisów partnerskich Google AdWords. Efektywnie wykorzystujemy środki przeznaczone na zakup reklamy cyklicznie optymalizując ustawienia kampanii.

Podstawowe zalety tej formy reklamy:

  • możliwość szybkiego uruchomienia kampanii reklamowej,
  • stała kontrola kosztów wydawanych na reklamę,
  • zaawansowane metody kierowania reklamy (geolokalizacja, demografia, zainteresowania, treści),
  • niezlależnie prowadzone kampanie na sieć YouTube, serwisy rynku nieruchomości, smartphony.


Cechy które wyróżniają prowadzone przez nas kampanie:

  • Kampanie linków sponsorowanych AdWords
  • znajomość specyfiki branży i dostosowanie do nich parametrów kampanii,
  • ciągła optymalizacja kampanii PPC pod kątem jakości generowanego ruchu,
  • zaawansowane metody kierowania reklamy (serwisy rynku nieruchomości, grupy tematyczne,
  • zainteresowania, geolokalizacja, demografia),
  • wysoki poziom elastyczności w zarządzaniu kampaniami,
  • doświadczenie w prowadzeniu kampani na sieć YouTube czy smartphony.

Kampania w wyszukiwarce – linki sponsorowane

Reklama wyświetlana na wybrane zapytania (frazy kluczowe) w wyszukiwarce www. google.pl, na pierwszych 3-ech pozycjach oraz dodatkowych 8 po prawej stronie, użytkownikom, którzy poszukują produktów lub usług. Kluczowy jest odpowiedni dobór słów kluczowych, co gwarantuje, iż na stronę trafią tylko zainteresowani klienci.

Przykład wyników kampanii dla fraz 20 pokrewnych fraz „ mieszkania wrocław ”:

200 kliknięć,

ok. 4500 wyświetleń

koszt 170 zł,

CTR - 4,5%,

śr. CPC - 0,84 zł,

śr. poz - 2,65.



Kampania w sieci reklamowej

Kampanie te prowadzone są na grupie tysięcy witryn internetowych, które są partnerami Google. Dzięki sieci reklamowej Google możemy dotrzeć do 93% internautów w Polsce. Do sieci reklamowej Google należą m.in. portale internetowe jak i serwisy ogłoszeniowe z rynku nieruchomości. Miejsca, gdzie pojawi się Państwa reklama wybieramy samodzielnie, dopasowując je do specyfiki branży deweloperskiej, poprzez odpowiednie słowa kluczowe, czy też tematykę witryn.

Kampanie remarketingowe

Rermarketing pozwala ponownie dotrzeć do osób, które już odwiedziły Państwa witrynę, czyli znają Państwa markę i inwestycje. Podczas, gdy przeglądają inne witryny należące do sieci reklamowej Google, pojawia się im Państwa graficzna reklama. Kampanie remarketingowe są świetnym sposobem na przypomnienie się potencjalnym klientom, poinformowanie ich o promocjach, czy też nowościach w ofercie.

Landing Page

Landing Page, czyli odpowiednio przygotowana strona docelowa, to gwarancja sukcesu kampanii reklamowej w internecie. Dobrze skonstruowana Landing Page znacząco podniesie współczynnik konwersji i zapewni wzrost ROI. Landing Page znakomicie sprawdzają się w kampaniach gdzie użytkownicy trafiają na stronę po kliknięciu w bannery, linki sponsorowane lub z e-mailingu.

Cechy dobrze wykonanej storny landing page:

  • prosta, ładna i czytelna grafika, bez klasycznego menu oraz elementów które mogłyby
  • rozpraszać uwagę użytkownika,
  • poprawna prezentacja i dostosowanie wyglądu do wszelkich urządzeń,
  • jeden dobrze zaplanowany cel - skłaniający do wykonania akcji, np. wypełnienie formularza,
  • krótkie i zwięzłe teksty pisane językiem korzyści, opracowane przez zawodowego Copywritera.
  • ciągła analiza ruchu oraz optymalizacja działań.
Pozycjonowanie stron internetowych deweloperów Landing Page

Kampanie mailingowe:

Oferujemy:

  • najlepsze bazy subskrybentów dostępne na polskim rynku,
  • konkurencyjne ceny obsługi i wysyłki w ramach współpracy z naszymi Partnerami,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji kampanii mailingowej.
  • usługi copywriterskie - opracowanie treści mailingu,
  • wykonanie kreacji graficznej reklamy mailingowej,
  • wykonanie kodu kreacji mailingowej,
  • wysyłkę mailingu w ramach modułu Biuletyn informacyjny aplikacji CMS+
  • uruchomienie kampanii mailingowej w ramach zewnętrznych systemów mailingowych,
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Wróbla Staw mieszkania
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Wróbla Staw domy
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Osiedle Jabłoniowa
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Kwartał Uniwersytecki
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Kwartał Kamienic
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Czwarty Żagiel
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Golf Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro City Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Chmielna Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Brętowska Brama
  • Strona dla firmy deweloperskiej Wzgórze Raduni
  • Strona dla firmy deweloperskiej Twoje M
  • Strona dla firmy deweloperskiej Start City
  • Strona dla firmy deweloperskiej Olympic Park
  • Strona dla firmy deweloperskiej Słoneczne Wzgórze
  • Strona dla firmy deweloperskiej Inpro Hotel Mikołajki
  • Strona dla firmy deweloperskiej Między Magnoliami
  • Strona dla firmy deweloperskiej Kaszubska 20
  • Strona dla firmy deweloperskiej K5
  • Strona dla firmy deweloperskiej Hotel Orlinek
  • Strona dla firmy deweloperskiej Haxo
  • Strona dla firmy deweloperskiej Dom Zdrojowy
  • Strona dla firmy deweloperskiej Dolina Młynów
  • Strona dla firmy deweloperskiej Partamenty Pasternik
  • Strona dla firmy deweloperskiej Pszenna 5
  • Strona dla firmy deweloperskiej Kapelanka